آخرین اخبار
کد مطلب: 125449
تلاش مرد هميشه بنفش‌‌پوش دولت براي تغيير اصل و فرع؛
تشديد تحريم و عدم تحقق وعده‌‌ها به‌‌جهنم! بگوييد آشغال کيست؟!
تاریخ انتشار : 1396/10/25 09:10:23
نمایش : 2618
هم مردم و هم روحاني مي‌‌دانند آشغال کساني هستند که پرچم ايران، قرآن و مساجد را آتش مي‌‌زنند، اما رئيس‌‌جمهور براي تغيير اوضاع به نفع خود بايد آشوبي ديگر به پا کند و بگويد پشت تريبون نماز جمعه همه مردم را آشغال خواندند!
به گزارش  خبرنگار سلام لردگان؛ به نقل از آناج، حسن روحاني که امروز در آيين اختتاميه نهمين جشنواره بين‌المللي فارابي حضور يافته بود، با قرار گرفتن در پشت تريبون طي سخناني گفت: «خب يک عده حق يا ناحق مي‌‌آيند در خيابان‌‌ها اعتراض مي‌‌کنند، به مردم احترام بگذاريد، هرکسي مي‌‌آيد در خيابان حرفي مي‌‌زند يا خس و خاشاک است و يا گاو، گوساله و آشغال! اين چه جور حرف زدني است؟ چرا توهين مي‌‌کنيم؟ مردمي آمدند در خيابان حرف زدند، حالا برخي اعتراض به‌‌حق دارند و يک عده هم آمدند سوءاستفاده کردند و اين در همه دنيا هست، در آمريکا هم موقع اعتراضات عده‌‌اي شيشه مي‌‌شکنند»

آنطور که از اظهارات رئيس‌‌جمهور برمي‌‌آيد، سردمدار دولت‌‌هاي يازدهم و دوازدهم بار ديگر سياست تهييج مردم را با نمايان ساختن چهره‌‌اي رابين‌‌هودي از خود در پيش گرفته است و سعي دارد با منحرف کردن موضوعات، اصل را که اعتراض به برنامه‌‌هاي اقتصادي دولت و عدم تحقق وعده‌‌ها بوده است به حاشيه‌‌هايي گره بزند که خود اصل را به حاشيه مي‌‌راند.

بر همگان واضح است که جرقه اعتراضات با پايمال شدن حقوق مردم در موسسات مالي و اعتباري آغاز گرديد و در ادامه رکود حاکم بر بازار، افزايش قيمت‌‌ها و خبر اختلاس مديران و حقوق‌‌هاي نجومي که آنان گاه و بي‌‌گاه مي‌‌گرفتند موجب شد تا شعاع اعتراضات افزايش يابد و تجمع‌‌کنندگان مرگ کسي را بخواهند که چند ماه قبل او را بار ديگر به عنوان مجري کشور برگزيده‌‌اند.

حال روحاني نه تنها حق و ناحقي مردم معترض را تائيد نمي‌‌کند، بي‌‌آنکه اشاره‌‌اي به علت اعتراضات و اشتباهات دولت نمايد به سمت کساني هجمه مي‌‌برد که آتش‌‌زنندگان پرچم ايران، عکس شهدا و تکرار شعارهاي فتنه‌‌انگيز را «آشغال» خطاب کرده‌‌اند.

روحاني خود بهتر از هرکس ديگه‌‌اي مي‌‌داند ائمه جمعه و مسئولان نظام بين آنان که نسبت به کم و کاستي‌‌ها معترض بودند با آن‌‌هايي که شورش مي‌‌کردند، صف بندي نموده‌‌اند و منظور منتقدان فتنه از آشغال و آشوبگر چه کساني مي‌‌باشد ليکن براي تغيير اوضاع چاره‌‌اي جز اعمال سياست شارلاتانيسم! ندارد.

از سويي ديگر رئيس‌‌جمهور با تکرار جمله‌‌ي «خس و خاشاک» در کنار «آشغال» سعي دارد با تحريف گذشته بر ناکارآمدي دولت خويش طي اين سال‌‌ها پرده بکشد و اينگونه جلوه دهد که رئيس‌‌جمهور أسبق نيز تمام مردم را خس و خاشاک ناميد!

آنچه که مسلم است مردم آگاه‌‌تر از قبل شده‌اند و هرچند دير اما حاميان انتخاباتي حسن روحاني نيز، از ترفندهاي رئيس‌‌جمهور براي تغيير شرايط به نفع خويش آگاه‌‌اند، بنابراين روحاني نمي‌‌تواند آماج حملات را از سمت خود به سوي طرف ديگري هدايت کند، او 5 سال است در رأس دستگاه‌‌هاي اجرايي بودجه کشور را در دست دارد و قول‌‌هايي به مردم داده که حال به‌‌خاطر عدم تحقق‌‌شان خشم و نارضايتي اقشار مختلف ملت را برانگيخته است.

روحاني آشوبگران را سوءاستفاده‌‌گر مي‌‌نامند و در عين حال سعي مي‌‌کند بقيه مسئولان نظام را اهانت‌‌کننده به مردم خطاب نمايد! آنچه که مسلم است مردم اسير تزوير نخواهند شد و تاکتيک‌‌هاي عالي‌‌جناب بنفش‌‌پوش برايشان تکراري‌‌تر از هر زمان ديگري مي‌‌باشد.آن هم رئيس‌‌جمهوري که خود بارها منتقدان را که جمعيت 20 ميليوني را شامل مي‌‌شوند، بزدل، احمق، بي‌‌شناسنامه، نفهم، بي‌‌شعور، بي‌‌سواد و اين دست الفاظ خطاب کرده است.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس